Setmana carmelita 2018

Inscripcions obertes. Punxa en la imatge

Lema del curs

Confie en tu

Alumnes de 2n Bach de Física fan pràctiques a la UA, 2018

Prácticas UA 2018Un any més, els alumnes de Física de 2º de Batxillerat van participar en el programa "Veuen a fer pràctiques a la Universitat", dirigit a estudiants de Batxillerat i que el seu objectiu és la difusió del món de la ciència entre els joves.

Com en anteriors anys, el dia 18 de gener acudim a l'Escola d'Òptica i Optometria on, en primer lloc, la Facultat de Ciències va donar a conèixer la seua oferta acadèmica. Després d'açò, cada grup es va dirigir als laboratoris a realitzar les pràctiques programades.

Els nostres alumnes van assistir als laboratoris d'òptica i optometria i van realitzar dues pràctiques. La primera va consistir en l'ús de lents per a formar imatges d'un objecte i en la visualització de com funciona i com es corregeix un ull miope i un ull hipermétrope. En la segona, es van convertir en optometristas i van realitzar la mesura de l'agudesa visual dels seus companys (tal com es fa en una òptica).

En definitiva, una oportunidad de pasar una jornada diferente llevando a la práctica el conocimiento teórico adquirido en la asignatura y trabajando con material específico de un gabinete de óptica, y de comprobar que la ciencia es interesante y divertida.

Ver las fotos

María José López,

Profesora de Física

Localització

C/ Madre Elisea Oliver, 2. 03005. Alacant. Espanya
Com arribar en transport públic:
Bus: línias 04 i 05. Veure mapa

Contacta i resol els dubtes que tingues.

• Telèfon: +34 965 17 47 67

Estem a les xarxes socials

Segueix-nos i mantin-te informat.

Customizable Social Media Icon Links Sidebar - va