Concurs ROSQUILLETRES 2019, 3er d'ESO

Rosquilletres 2019

El passat 6 de març els alumnes de 3r d’ESO Sarah Díez, Alba López i Ángela Nescolarde, acompanyats pels sues companys de curs i pels professors José Vicente Bernabéu, Jenny García i Jorge Sáinz, van desplaçar-se al Teatre Wagner d’Asp , on van participar al concurs de televisió Rosquilletres, que s’emetrà el pròxim 21 d’abril pel canal autonòmic À punt.

1rosquilletres 2019peq

Van participar junt a alumnes de l’IES Canonge Manchón de Crevillent en un enfrontament apassionant on els nostres alumnes van tindre una gran actuació resolent jocs lingüístics: lletrejar paraules, descobrir barbarismes…

L’activitat va resultar satisfactòria perquè van tindre l’oportunitat de viure l’experiència d’assistir a una gravació televisiva i jugar amb la llengua valenciana.

3rosquilletres2019peq

Punxa en les imatges per a engrandir

Prof. Josep Vicent Bernabeu